nail academy

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      انواع پودر در کاشت ناخن قسمت سوم

       

      پودرهای پوشاننده

      این دسته از پودر های کاشت ناخن پس از خشک شدن و سوهان کشی غیرشفاف بوده و ناخن را به صورت کامل کاور می کنند. از این پودر ها برای کاور کردن ناخن و در کاشت های گریم استفاده می شود. در این بخش از مطلب به معرفی این پودرها و کاربرد آنها در کاشت ناخن می پردازیم.

      • پودر هلویی

      پودر هلویی کاشت ناخن در طیف رنگی مختلف از تیره به روشن در بازار موجود می باشد که پودر هلویی شاین دار نیز در این طیف دیده می شود. این پودر ها پس از موادگذاری و سوهان کشی به صورت کامل ناخن را کاور می کنند و جزییات زیر آنها قابل رویت نیست. موارد استفاده از پودر هلویی به شرح زیر است:

       

      کاربردهای پودر هلویی

      کاشت ناخن و کاور ناخن هلویی

      زمانی که مشتری تمایلی به دیده شدن صدف ناخن پس از کاشت و یا کاور ناخن نداشته باشد می توان از پودر هلویی استفاده کرد. رنگ هلویی زیبا و طبیعی این پودر باعث می شود که در اکثر مواقع نیازی به لاک بر روی ناخن نباشد و با استفاده از یک لایه تاپ شاین ناخن ها ظاهری شیک و زیبا پیدا می کنند.

      کاشت فرنچ ثابت

      استفاده از پودر هلویی در کاشت فرنچ ثابت بسیار مرسوم می باشد. این رنگ در کنار سایر رنگ بسیار زیبا دیده می شود. در مواردی که نیاز به کاور کردن ناخن مشتری بوده و با اینکه مشتری رنگ های با پیگمنت بالاتر را برای زمینه فرنچ بپسندد از پودر هلویی استفاده می کنیم.

      کاشت بیبی بومر

      در کاشت بیبی بومر نیاز به پودر پوشاننده برای ایجاد حالت فید داریم. پودر هلویی پرطرفدار ترین پودر در کاشت بیبی بومر می باشد.

      انواع کاشت گریم

      می توان گفت در اکثر کاشت های گریم پودر هلویی یکی از پودر های ثابت قابل استفاده می باشد. از این کاشت ها می توان به کاشت استند گلس و میندال اشاره کرد.

       

      • پودر صورتی

      پودر کاشت ناخن صورتی در طیف رنگی مختلف در بازار موجود می باشد و تفاوت آن با پودر صورتی طبیعی در پوشانندگی آن می باشد. این پودرها در حالت شاین دار نیز مورد استفاده قرار میگیرند. پودر صورتی در تمامی موارد گفته شده در بالا می تواند جایگزین پودر هلویی باشد.

       

       

      • پودر کرم (نود)

      پودر کرم یا نود یکی دیگر از پودرهای پر طرفدار کاشت ناخن می باشد. این پودر در طیف ها مختلف از تیره به روشن در بازار موجود می باشد و می تواند بنا به سلیقه ی مشتری جایگزین پودر هلویی در کاشت های نامبرده شود. از این پودر معمولا برای افرادی با پوست تیره می توان استفاده کرد.

       

       

      • پودر سفید

      پودر کاشت ناخن سفید یکی دیگر از پودر های پر کاربرد در کاشت ناخن می باشد. این پودر دارای خاصیت پوشش دهی بالا می باشد. موارد استفاده از پودر سفید در کاشت ناخن به شرح زیر است:

       

       

      کاربردهای پودر سفید

      کاشت فرنچ ثابت

      پودر سفید در کاشت فرنچ ثابت کاربرد دارد. پرطرفدارترین حالت کاشت فرنچ ثابت ترکیب رنگ هلویی و سفید می باشد.

      کاشت بیبی بومر

      ترکیب پودر سفید و هلویی در کاشت بیبی بومر بسیار زیبا و شیک می باشد و از پرطرفدارترین کاشت های ناخن می باشد.

      گل برجسته

      برای ایجاد گل برجسته بر روی ناخن پودر سفید پرکاربردترین پودر کاشت ناخن می باشد.

      کاشت گریم

      پودر سفید مانند سایر پودرهای پوشاننده در کاشت گریم کاربرد دارد. برای مثال در کاشت سه بعدی با پودر سفید و پودر کلییر می توان دیزاین ها زیبا و خیره کننده ای را ایجاد کرد.

      • پودرهای رنگی

      پودر های کاشت ناخن در رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند. از این پودرها در کاشت گریم، کاشت آمبره و… می توان استفاده کرد. قیمت این دسته از پودر های کاشت ناخن بیشتر از سایر پودرها می باشد. ترکیب این پودر ها در کاشت ناخن باعث می شود که نتیجه ی نهایی کار بسیار زیبا شده و نیاز به لاک و دیزاین ناخن پس از کاشت از بین برود.

      • پودرهای اکلیلی

      این پودرها ترکیبی از سایر پودر های کاشت ناخن و اکلیل در رنگ های مختلف می باشد. ظاهر زیبا و درخشان کاشت ناخن پس از استفاده از این دسته از پودر های کاشت ناخن طرفداران زیادی دارد. برای ساخت این پودرها می توانید از ترکیب شیمر و پودرهای کاشت ناخن استفاده کنید.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : جمعه 30 آبان 1399 ساعت: 20:48
      بازدید : 258

      انواع پودر در کاشت ناخن قسمت دوم

      پودرهای غیر پوشاننده

      این دسته از پودرها در کاشت ناخن پس از ترکیب با لیکویید، خشک شدن وسوهان کشی حالتی شفاف داشته و تمامی جزییات زیر آنها به خوبی پیداست. پودرهای شفاف در زیر معرفی می شوند و کاربرد آنها به شما توضیح داده می شود:

      • پودر کلییر

      این پودر در حالت خشک و قبل از ترکیب با لیکویید سفید رنگ می باشد اما پس از موادگذاری و سوهان کشی کاملا شیشه ای شده و تمامی جزییات زیر مواد به راحتی قابل رویت می باشد. پودر کلییر یکی از پرکاربرد ترین پودرهای کاشت ناخن می باشد. موارد استفاده از پودر کلییر به شرح زیر است:

       

       

      کاربردهای پودر کلییر

      کاشت ناخن و کاور ناخن طبیعی

      در کاشت هایی که مشتری تمایل دارد ناخن ها طبیعی به نظر برسد و مواد کاشت ناخن در نگاه اول قابل تشخیص نباشد از پودر کلییر استفاده می کنیم. استفاده از پودر کلییر باعث می شود جزییات ناخن طبیعی مشتری کاملا مشهود باشد و تشخیص مواد کاشت ناخن را در نگاه اول برای دیگران غیرممکن می کند.

      کاشت زیر موادی

      در کاشت ناخن زیر موادی از دیزاین های مختلف در زیر مواد کاشت ناخن استفاده می شود. از این رو لایه رویی و نهایی موادگذاری باید با پودر کلییر انجام شود. استفاده از پودر کلییر باعث می شود جزییات دیزاین به خوبی قابل تشخیص باشد و درخشندگی کاشت ناخن را بالا می برد.

      کاشت ناخن استند گلس و فول گلس

      همانطور که از اسم این دو مدل از کاشت ناخن پیداست ما نیاز به ظاهری شیشه ای پس از اتمام کاشت ناخن داریم که این ظاهر با استفاده از پودر کلییر به دست می آید.

      کاشت بیبی بومر و آمبره

      در مواد گذاری و سوهان کشی کاشت های بیبی بومر و آمبره حفظ شدن حالت فید مواد از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو پس از مواد گذاری و پیش از سوهان کشی دیزاین فید را با استفاده از یک لایه مواد کلییر پوشش می دهیم و سپس سوهان کشی را آغاز می کنیم. حالت شیشه ای مواد کلییر کاشت بیبی بومر و یا آمبره را به خوبی نشان میدهد و در عین حال از به هم ریختن دیزاین آمبره در مرحله سوهان کشی مراقبت می کند.

      کاشت های گریم

      در تمامی کاشت های گریم ناخن می توان با استفاده از پودرکلییر یک لایه مواد برای پوشش و محافظت از دیزاین در مرحله سوهان کشی ایجاد کرد.

       

      • پودر صورتی طبیعی (فرنچ پینک)

      این پودر در حالت خشک رنگ صورتی ملایم دارد و پس از ترکیب با لیکویید، مواد گذاری و سوهان کشی حالت شیشه ای و شفاف با رنگ صورتی به خود بگیرد. جزییات ناخن پس از کاشت از زیر این مواد قابل رویت است. موارد استفاده از پودر صورتی طبیعی به شرح زیر می باشد:

       

       

      کاربردهای پودر صورتی طبیعی

      کاشت ناخن و کاور ناخن طبیعی

      پودر صورتی طبیعی پس از کاشت سوهان کشی رنگی نزدیک به ناخن دارد و بسیار طبیعی و زیبا دیده می شود از این رو در کاشت ها و کاورهای طبیعی ناخن بسیار طرفدار دارد.

      کاشت فرنچ ثابت

      برای افرادی که به بیس شفاف برای فرنچ ناخن علاقه دارند، پودر صورتی طبیعی جایگزین پودر هلویی در کاشت فرنچ ثابت می باشد.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : جمعه 30 آبان 1399 ساعت: 20:47
      بازدید : 253

      انواع پودر در کاشت ناخن قسمت اول

      پودر در کاشت ناخن ترکیبی است که به صورت پودری در بسته بندی های مختلف در بازار عرضه می شود. این پودر در ترکیب با مونومر مخصوص خود که لیکویید نامیده می شود خمیری را تشکیل می دهد که در مواد گذاری کاشت ناخن به کار برده می شود. این خمیر با قرارگیری در معرض هوا خشک شده و آماده سوهان کشی می شود. پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله که انواع پودر در کاشت ناخن را معرفی می کند را از دست ندهید.

      انواع پودر در کاشت ناخن

      پودر های کاشت ناخن را به طور کلی می توان به دو دسته تقسیم کرد:

      1. پودرهای غیر پوشاننده
      2. پودرهای پوشاننده

      در این مطلب به معرفی انواع پودر ها در کاشت ناخن و کاربرد آنها در انواع کاشت ناخن می پردازیم.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : جمعه 30 آبان 1399 ساعت: 20:46
      بازدید : 303

      مراحل کاشت ناخن قسمت سوم

      ۴- چهارمین مرحله از مراحل کاشت ناخن : موادگذاری

      در مرحله موادگذاری در مراحل کاشت ناخن با توجه به نوع کاشت مواد گذاری انجام می شود. در کاشت هایی که با مواد اکریلیک انجام می شود مواد گذاری با استفاده از قلم های مخصوص کاشت که موی طبیعی دارند انجام می شود. در کاشت با ژل به قلم های مخصوص با موهای مصنوعی برای مواد گذاری نیاز است و برای خشک شدن مواد ژل به دستگاه UV نیاز داریم. دقت داشته باشید که استفاده از ضد قارچ و پرایمر قبل از انجام مواد گذاری امری ضروری است.

       

      ۵- پنجمین مرحله از مراحل کاشت ناخن : سوهان کشی

      پس از مواد گذاری در مراحل کاشت ناخن و خشک شدن مواد برای اصلاح فرم و یک شکل شدن ناخن ها باید سوهان کشی انجام شود. مراحل سوهان کشی شامل موارد زیر است:

      • دورگیری

      اولین مرحله در سوهان کشی دورگیری است. برای دورگیری از سرسوهان های الماسه دورگیر و یا سرسوهان استوانه مانیکور دورگیر استفاده کنید.

      • فرمدهی روی ناخن

      برای فرم دهی روی ناخن از سرسوهان الماسه استوانه و یا استوانه سرگرد استفاده کنید. قوس روی ناخن در این مرحله ایجاد می شود.

      • فرمدهی

      با استفاده از سوهان دستی فرم بغل و بالای ناخن را اصلاح کنید.

      • از بین بردن ناهمواری های احتمالی

      در این مرحله با استفاده از سوهان کاغذی نرم ناهمواری های احتمالی را از بین ببرید. در این مرحله رد سرسوهان الماسه و سوهان دستی نیز از بین می رود.

      برخی از ناخنکاران پس از دورگیری سایر مراحل سوهان کشی را با سوهان دستی انجام می دهند. برای این کار نیاز به موادگذاری تمیز و حرفه ای می باشد. در نظر داشته باشید که استفاده از سوهان دستی زمان سوهان کشی را افزایش می دهد.

       

      ۶- مرحله آخر : طراحی ناخن

      در پایان نوبت به لاک و یا طراحی ناخن می رسد. می توانید با استفاده از لاک ژل یا لاک معمولی ناخن را به رنگ مورد نظر مشتری در بیاورید.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 6:53
      بازدید : 245

      مراحل کاشت ناخن قسمت دوم

       

      مراحل کاشت ناخن

      ۱- اولین مرحله از مراحل کاشت ناخن : مشاوره به مشتری

      اولین مرحله از مراحل کاشت ناخن مشاوره صحیح به مشتری می باشد. قبل از شروع به کار از مشتری بپرسید که چه چیز می خواهد و در صورت امکان عکس ناخن مورد نظر را به شما نشان دهد. سپس با توجه به خواسته و ساختمان ناخن مشتری، پیشنهادها و توصیه های خود را مطرح کنید. در این مرحله شما متوجه خواسته مشتری می شوید و مشتری نیز از زمان تقریبی کار و هزینه نهایی آگاهی پیدا می کند و تصمیم گیری راحت تری خواهد داشت. برای ارائه مشاوره صحیح و تخصصی به عنوان یک ناخنکار حرفه ای باید خصوصیات زیر را داشته باشید:

      • صبر و حوصله فراوان برای شنیدن توضیحات مشتری و ارائه توضیحات لازم به مشتری یکی از مهمترین خصوصیات یک ناخنکار حرفه ای می باشد.
      • شناخت کامل ساختمان ناخن و اختلالات مربوط به ناخن برای مشاوره بهتر امری ضروری است.
      • شناخت انواع کاشت ناخن و مزایا و معایب هر کدام از کاشت ها به شما کمک می کند که با توجه به شرایط مشتری بهترین گزینه را پیشنهاد دهید.
      • شناخت و تسلط به انواع فرم ناخن باعث می شود با توجه به فرم ناخن مشتری بهترین گزینه را برای فرمدهی و کاشت پیشنهاد دهید.
      • برای مثال برای افرادی که صدف ناخن کوتاه و پهن دارند بهتر است از کاشت هایی با قد بلندتر و فرم گلدانی استفاده کرد، این فرم از کاشت ظرافت بیشتری به دست ها و ناخن ها می بخشد.
      • شناخت کامل مواد کاشت ناخن برای پیشنهاد نوع کاشت با توجه به مکان زندگی و نوع فعالیت های مشتری بسیار مهم است. برای مثال کاشت با ژل در محیط های مرطوب دوام و ماندگاری بیشتری دارد و در هوای خشک امکان ترک خوردن کاشت بالا می رود.

      با آگاهی از مسائل بالا به راحتی می توانید مشاوره ای تخصصی ارایه کنید.

      مشاوره قبل از خدمات ناخن باعث می شود شما قبل از شروع به کار آمادگی لازم برای تمام مراحل کار را داشته باشید و با سرعت بیشتری کار کاشت ناخن را انجام بدهید. علاوه بر مزیت های بیان شده مشتری نیز حس بهتری دارد و با اطمینان بیشتری ناخن های خود را به شما می سپارد.

       

      ۲- دومین مرحله از مراحل کاشت ناخن : مرحله زیرسازی

      مرحله زیرسازی یکی از مراحل کاشت ناخن است که در تمامی کاشت های ناخن مشترک است و انجام صحیح آن تاثیر مستقیم بر ظاهر نهایی کار و دوام کاشت ناخن دارد. مرحله زیر سازی شامل دو بخش می شود که در زیر به شرح آن می پردازیم:

      • مانیکور خشک

      برداشتن کوتیکول ها از روی صدف ناخن قبل از کاشت از اهمیت زیادی برخوردار است. باقی ماندن کوتیکول ها باعث می شود که مواد کاشت ناخن به جای ناخن بر روی این کوتیکول ها بنشیند و پس از گذشت چند روز کاشت ناخن هوا می گیرد. از طرفی مانیکور باعث زیبا تر شدن ظاهر ناخن در قسمت ریشه می شود. مراحل مانیکور خشک به شرح زیر است:

      • با استفاده از عقب زن پوسته ها را به عقب می رانیم.
      • برای این کار از سر پهن عقب زن استفاده کنید و از ایجاد فشار بر روی صدف ناخن بپرهیزید.
      • حرکت باید به صورت افقی باشد. حرکت را از یک گوشه ناخن شروع کنید و سپس به سمت گوشه دیگر بروید.
      • با استفاده از سوهان برقی و سرسوهان مانیکور اشکی کوتیکول ها را از روی ناخن بر می داریم.
      • زاویه سرسوهان با صدف ناخن باید ۳۰ درجه باشد.
      • حرکت سرسوهان بر روی ناخن باید در یک جهت باشد و از حرکات رفت و برگشتی و یا ایجاد فشار بپرهیزید.
      • با استفاده از نیپر پوسته های اضافه اطراف ناخن را ببرید و جدا کنید.
      • تلاش کنید که در این مرحله زخم ایجاد نکنید.
      • ایجاد زخم علاوه بر حس بدی که برای مشتری ایجاد می کند در کار موادگذاری نیز وقفه ایجاد می کند چرا که شما باید صبر کنید تا خونریزی بند بیاید تا بتوانید موادگذاری را انجام دهید.
      • خراش دادن صدف ناخن

      در این مرحله از مراحل کاشت ناخن با استفاده از سرسوهان کاغذی نرم بر روی سطح صدف ناخن خراش ایجاد کنید. هدف از ایجاد این خراش ها از بین بردن چربی های روی صدف ناخن و ایجاد بستری بهتر برای موادگذاری می باشد. با ایجاد فشار به وسیله ی سرسوهان و یا سوهان کشی زیاد به کراتین صفحه ناخن آسیب وارد می شود که این امر نتیجه عکس داشته و دوام کاشت شما را پایین می اورد.

      ۳- سومین مرحله از مراحل کاشت ناخن : تیپ گذاری، نصب فرمر و…

      مرحله تیپ گذاری از مراحل کاشت ناخن با توجه به نوع کاشت باید مراحل لازم برای بلند کردن قد ناخن را انجام دهید. در بسیاری از موارد از تیپ گذاری برای بلند کردن قد ناخن استفاده می شود. راه های دیگر بلند کردن قد ناخن وجود دارد که با توجه به نوع کاشت ناخن متفاوت است. این راه ها عبارتند از:

      • تیپ گذاری

      تیپ ها جنس پلاستیکی دارند و در رنگ های سفید، شیری و بی رنگ در بازار یافت می شوند که با استفاده از چسب تیپ به سر ناخن چسبیده می شود. با استفاده از تیپ می توان قد ناخن را به دلخواه مشتری بلند کرد و در مرحله بعد مواد گذاری را انجام داد.

      • فرمر

      فرمرها در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف (فلزی) در بازار موجود است. با قرار دادن فرمر بر روی انگشت و زیر ناخن می توان بیسی را برای مواد گذاری آماده کرد و با استفاده از مواد قد ناخن مشتری را بلند کرد.

      • فیبر

      فیبر ها رشته های نازکی هستند که به صورت یک دسته بر روی ناخن قرار می گیرند و با استفاده از آنها می توان قد دلخواه را به ناخن مشتری داد. برای استفاده از فیبر باید از مواد ژل استفاده کرد.

      • سیلک

      سیلک که به صورت ورقه ای در بازار موجود است بافتی شبیه به پارچه دارد و با استفاده از آن می توان قد دلخواه را به ناخن مشتری داد. سیلک نیز مانند فیبر در کاشت با ژل کاربرد دارد.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 6:52
      بازدید : 265

      مراحل کاشت ناخن فسمت اول

      مراحل کاشت ناخن چیست؟

      یکی از موضوعات مهم در آموزش کاشت ناخن مراحل کاشت ناخن می باشد. اگر شما بتوانید این مراحل را به خوبی یادگرفته و به ترتیب گفته شده انجام دهید، نتیجه مطلوبی از کاشت ناخن را خواهید گرفت. در این مقاله مراحل کاشت ناخن به ترتیب برای شما عزیزان شرح داده می شود. مراحل را به دقت و ترتیب بیان شده انجام دهید.

       


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 6:52
      بازدید : 204

      جدیدترین مدل های ناخن ۲۰۲۰ قسمت سوم

      جدیدترین مدل ناخن در سال ۲۰۲۰

      1. پاستلی رنگین کمانی

      وقتی که می توان از چند رنگ پاستلی زیبا استفاده کرد چرا به یک رنگ اکتفا کنیم؟ می توانید از ترکیب رنگ های پاستلی در کنار هم استفاده کنید و هر ناخن را به یک رنگ در بیاورید. این ترکیب جذاب همیشه زیباست و طی چند سال اخیر ترند روز دنیا و جدیدترین مدل ناخن بوده است بنابراین از این ترکیب غافل نشوید.

      1. رنگ آبی درباری

      رنگ شیک و زیبای آبی درباری یکی دیگر از ترند های امسال بود. با ناخن هایی به رنگ چشمگیر آبی درباری می توان نگاه ها را به سمت ناخن جذب کرد. این رنگ به صورت ساده بر روی ناخن های کوتاه و یا بلند با هر فرمی بکار می رود. از این رنگ در طراحی های مختلف نیز می توان استفاده کرد.

      1. رنگ سبز

      رنگ سبز و مخصوصا سبز تیره از دیگر رنگ های ترند سال ۲۰۲۰ و جدیدترین مدل ناخن می باشد. رنگ سبز در هر طیفی حس آرامش را منتقل می کند و ظاهری بسیار شیک به ناخن می دهد از این رنگ نیز مانند رنگ آبی درباری می توانید به صورت یک رنگ و یا در طراحی ها بر روی ناخن استفاده کنید.

      1. لاک های متالیک

      رنگ های متالیک در سال ۲۰۲۰ از محبوبیت بالایی برخوردار بودند. مانند همیشه ملکه ی ناخن کایلی جنر کسی بود که از این رنگ لاک ها استفاده کرد و باعث ترند شدن آنها شد. کروم ها، لاک های کهکشانی و لاک های چشم گربه ای نمونه ای از این رنگ ها می باشند. از این رنگ لاک می توانید در طراحی ناخن نیز استفاده کنید.

      1. نگین

      کاردی بی شخصی بود که باعث ترند شدن این دیزاین ناخن را در سال ۲۰۲۰ شد. جنی بو ناخن کار کاردی بی  برای اولین بار با استفاده از نگین ها در سایزهای مختلف این دیزاین را بر روی ناخن کاردی بی اجرا کرد و با شرکت او در مراسم اهدا جوایز ناخن هایش مورد توجه قرار گرفت. از آن زمان استفاده از نگین در کاشت ناخن مورد توجه قرار گرفت و یکی از ترندهای سال ۲۰۲۰ بود.

      1. کاشت های گریم

      برخلاف سال ۲۰۱۹ که ناخن های ساده و کوتاه مد بود در سال ۲۰۲۰ تمایل به سمت کاشت های گریم بیشتر شد. یکی از جدیدترین مدل ناخن سال ۲۰۲۰ کاشت های گریم با استفاده از پودرهای رنگی، پودرهای اکلیلی، پولک و کاشت های سه بعدی بیشتر شد و بسیار از سلبریتی ها از این نوع کاشت استقبال کردند.

      1. قرمز کلاسیک

      رنگ قرمز کلاسیک در تمامی فصل ها انتخاب مناسبی برای ناخن می باشد. این رنگ بر روی ناخن کوتاه و بلند زیباست و ظاهری کلاسیک و شیک به دست می دهد. یکی از شیک ترین ترند های سال ۲۰۲۰ این رنگ لاک می باشد.

      1. طرح های ماربل

      طرح های ماربل که در کاشت ناخن با استفاده از پودر های کاشت ناخن و در طراحی با استفاده از لاک ژل ایجاد می شود یکی دیگر از ترند های سال ۲۰۲۰ و جدیدترین مدل ناخن است. برای اجرای ماربل می توانید از ترکیب دو یا چند رنگ استفاده کنید. استفاده از ورق طلا و نقره یا لاک ها و پودر های اکلیلی زیبایی کار را دو چندان می کند.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 13 آبان 1399 ساعت: 6:54
      بازدید : 260

      جدیدترین مدل های ناخن ۲۰۲۰ قسمت دوم

      جدیدترین مدل ناخن در سال ۲۰۲۰

      1. طراحی های مینیمال

      در سال ۲۰۲۰ خبری از طراحی های چهره با جزییات زیاد و طرح های شلوغ نبود و بیشتر طرح های مینیمال مورد توجه قرار گرفت. برای اجرای این طرح ها نیاز به مهارت بالایی در زمینه نقاشی ندارید و با دانستن اصول و تکنیک های طراحی، به راحتی قابل اجرا می باشند. کایلی جنر نیز یکی از طرفداران این طراحی می باشد. در زیر نمونه هایی از این طراحی ها را به عنوان جدیدترین مدل ناخن ۲۰۲۰ مشاهده می کنید.

      1. آمبره

      ناخن های آمبره از محبوب ترین و جدیدترین مدل ناخن در سال ۲۰۲۰ است. در کاشت ناخن و طراحی ناخن می توانید از طرح های آمبره استفاده کنید. آمبره ها با ترکیب دو و یا چند رنگ با استفاده از پودر های کاشت ناخن و یا لاک و لاک ژل به راحتی قابل اجرا می باشد. ترکیب رنگ هلویی با رنگ سفید، شاین و سایر رنگ بسیار چشم نواز و شیک خواهد شد. می توانید از ترکیب رنگ های دیگر مانند مشکی و قرمز نیز استفاده کنید.

      1. رنگ های نود

      رنگ های نود از محبوب ترین رنگ ها و جدیدترین مدل ناخن ۲۰۲۰ می باشد که ضمن سادگی زیبایی فراوانی به دست ها می بخشد. این رنگ ها به تنهایی بسیار زیبا بوده و برای کارمندان نیز گزینه مناسبی می باشند بعلاوه از این رنگ ها می توانید به عنوان رنگ زمینه برای طراحی نیز استفاده کنید.

      1. ترکیب رنگ نود با سفید

      ترکیب رنگ نود به عنوان زمینه و استفاده از رنگ سفید برای طراحی های خطی و مینیمال یکی از ترند های ۲۰۲۰ بود که بر روی ناخن های بلند و کوتاه قابل اجرا می باشد و ظاهری بسیار شیک پ درعین حال ساده دارد.

      1. انواع فرنچ ناخن

      فرنچ ناخن یکی از قدیمی ترین دیزاین های ناخن می باشد که علاوه بر سادگی زیبایی فراوانی دارد. در سال ۲۰۲۰ فرنچ ناخن با استفاده از رنگ سفید و سایر رنگ ها یکی از ترندهای پر طرفدار بود. خیلی از سلبریتی ها مانند کایلی جنر و میلی بابی براون از طرفداران این طرح بودند. برای انجام فرنچ می توانید از چند رنگ مختلف با هارمونی زیبا استفاده کنید.

      1. فرنچ دو خط

      استفاده از یک خط نازک همرنگ با سر فرنچ موازی با فرنچ یکی از جذاب ترین و جدیدترین مدل ناخن ۲۰۲۰ است. می توانید برای اجرای خط نازک از رنگ های دیگر و یا لاک های شاین دار نیز استفاده کنید. تنوع ترکیب رنگ های این طراحی یکی از نقاط قوت آن می باشد.

      1. طرح بدن حیوانات

      کشیدن طرح روی بدن حیوانات بر روی ناخن یکی از خلاقانه ترین طرح های سال ۲۰۲۰ بود که طرفداران زیادی دارد. از این طرح ها می توان به لکه های بدن گاو، پلنگ، زرافه و راه راه های بدن گورخر و … اشاره کرد. می توانید این طراحی را به راحتی و با ساده ترین ابزار طراحی اجرا کنید. استفاده از ترکیب این طراحی ها نیز زیبایی زیاده دارد.

      1. رنگ ها پاستلی

      رنگ های پاستلی یکی از محبوب ترین رنگ ها می باشد که طی چند سال اخیر جزو ترندهای ناخن بوده و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. این رنگ ها دارای تنوع زیادی می باشد و از محبوب ترین آنها می توان به صورتی، نعنایی، آبی و زرد اشاره کرد.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 13 آبان 1399 ساعت: 6:54
      بازدید : 254

      جدیدترین مدل های ناخن ۲۰۲۰ قسمت اول

      در جلسات و مهمانی ها یکی از اولین چیزهایی که جلب توجه می کند دستان فرد می باشد و ناخن ها تاثیر زیادی بر زیبایی دستان دارند. برای یک خانم داشتن ناخن های زیبا و اطلاع از جدیدترین مدل ناخن در دنیا بسیار مهم است.  ترندهای کاشت ناخن یا جدیدترین مدل ناخن مانند دیگر لاین های زیبایی توسط سلبریتی ها تعیین می شود. در این مطلب به جدیدترین مدل ناخن در سال ۲۰۲۰ می پردازیم.

      قبل از هر چیز باید بدانیم که این مدل ها الزاما مناسب زندگی روزمره نیستند و افراد معروف در مناسبت های مختلف از مدل های متنوعی استفاده می کنند. برای مثال ناخن های بلند و پر زرق و برق برای فوتوشوت ها و مراسم ها و مهمانی های خاص کاربرد دارد و در زندگی روزمره از دیزاین های ساده تر استفاده می کنند. اکثر دیزاین ها را می توان بر روی ناخن های کایلی جنر که به عنوان ملکه ناخن شناخته می شود، مشاهده کرد که در ادامه عکس آنها را خواهید دید.

      استایل ها در جدیدترین مدل ناخن

      در سال ۲۰۲۰ استایل و فرم به خصوصی از ناخن ترند نبوده و نمی توان گفت که ناخن های بلند یا کوتاه از محبوبیت بیشتر برخوردار است. انتخاب فرم و قد ناخن امری کاملا سلیقه ای و با توجه به نیاز مشتری می باشد. باید این نکته را در نظر بگیرید که ناخنکار با توجه به تجربه و اطلاعاتی که در مورد ساختمان ناخن دارد می تواند بهترین راهنمای مشتری برای انتخاب فرم و قد مناسب برای ناخن باشد. برای مثال با بررسی ناخن های کایلی جنر می توان دید که در هر بار مراجعه استایل و قد متفاوتی را برای ناخن های خود انتخاب کرده و این انتخاب ها بر اساس مناسبت های مختلف متفاوت بوده است.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 13 آبان 1399 ساعت: 6:53
      بازدید : 265

      ترفندهای بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن قسمت دوم

      وسواس به خرج ندهید.

      وسواس زیاد در انجام کار باعث می شود سرعت کار پایین بیاید و یکی از عوامل تاثیر گذار در عدم بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن می شود. بگذارید مراحل پیش برود. اگر کلیه نکات را رعایت کرده باشید کار را به درستی انجام داده اید و نیازی به وسواس بیش از حد نیست. داشتن وسواس باعث می شود مراحل را تکرار کنید و همانطور که پیش تر گفته شد تکرار مراحل سرعت انجام کار را پایین می آورد.

      مراحل کار را به دستی انجام دهید.

      در نکات قبلی نیز به انجام درست مراحل کار تاکید کرده ایم، برای مثال در مرحله موادگذاری با رعایت نکردن نکات و موادگذاری غلط علاوه بر اینکه مجبور به تکرار موادگذاری می شود مرحله ی بعدی را نیز طولانی تر خواهد کرد. رعایت نکات و انجام صحیح مراحل از اهمیت بالایی برخوردار است.

      ابزار با کیفیت تهیه کنید.

      در هنگام خرید ابزار، کیفیت را در درجه اول اهمیت قرار دهید. داشتن سوهان برقی و دستگاه UV با کیفیت باعث بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن شما می شود. ممکن است شما هزینه بیشتری برای این ابزار پرداخت کنید اما مطمین باشید که با داشتن ابزار با کیفیت سرعت بیشتر، مشتری های بیشتر و درآمد بیشتری خواهید داشت. خرید ابزار با کیفیت سرمایه گذاری بسیار سودمندی است.

      از ابزار قدیمی استفاده نکنید.

      سعی کنید ابزار خود را به موقع تعویض کنید. استفاده از ابزار قدیمی سرعت انجام کار ها را پایین می آورد. برای مثال یک سر سوهان قدیمی علاوه بر پایین آوردن سرعت کار باعث ایجاد احساس داغی و سوزش در ناخن می شود و حس ناخوشایندی در مشتری ایجاد می کند. با تعویض به موقع ابزار علاوه بر بالا بردن سرعت کار مشتری های راضی تری خواهید داشت.

      روشی را در پیش بگیرید که برای شما سریعتر است.

      هر ناخنکار روش کار خود را دارد. برای مثال برخی سوهان کشی را با سوهان دستی سریعتر انجام می دهند و برخی دیگر در استفاده از سوهان برقی راحت ترند. سعی کنید روشی را پیدا کنید که برای شما سریعتر است. با کسب تجربه و استفاده از روش های مختلف روش کار مناسب خود را پیدا خواهید کرد و در بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن پویا عمل کنید.

      تمرین تمرین تمرین.

      مهمترین عامل در بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن، تمرین مداوم است. هیچ ناخنکاری در زمان شروع کار سرعت بالایی نداشته و با تمرین و استفاده از تکنیک های گفته شده سرعت خود را بالا برده است. برای بهتر شدن روند کار هنگام تمرین زمان بگیرید و ببینید که بعد از هر بار تمرین و با رعایت هر تکنیک چقدر سرعت شما افزایش می یابد.


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 23:11
      بازدید : 523

      ترفندهای بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن قسمت اول

      بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن روی بالا رفتن درآمد تاثیر زیادی دارد. با داشتن سرعت بیشتر در انجام کارها می توانید مشتری های بیشتری داشته باشید و این امر باعث بالا رفتن درآمد شما خواهد شد. در این مطلب نکاتی بیان می شود که به شما کمک می کند سرعت انجام خدمات ناخن را بالا ببرید.

      ترفندهای بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن

      مطمئن شوید مشتری می داند چه خدماتی نیاز دارد.

      با مشتری در ارتباط باشید و در زمان نوبت دهی مشاوره لازم را به مشتری بدهید. از مشتری بپرسید دقیقا چه خدماتی را نیاز دارد. برای مثال اگر مشتری شما برای انجام کاشت ناخن از شما وقت می گیرد از او بپرسید دقیقا چه کاشتی مد نظر دارد، مواد کاشت ناخن (ژل یا پودر)، قد ناخن، فرم ناخن، طراحی و هزینه مورد نظر مشتری نکات مهمی برای نوبت دهی می باشد. می توانید از مشتری درخواست کنید که اگر عکسی نزدیک به ناخنی که می خواهد در دست دارد برای شما ارسال کند تا شما مشاوره بهتری به او بدهید. با دانستن نکات بالا می توانید روی زمان انجام کار و بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن مدیریت داشته باشید.

      در نوبت دهی دقت کنید و بگذارید مشتری بداند که به باید به زمان بندی شما احترام بگذارد.

      با انجام مشاوره بالا در زمان نوبت دهی می توانید زمان مورد نیاز برای هر مشتری را با دقت بدانید. این امر باعث می شود شما روی زمان بندی مدیریت داشته باشید و مشتری های بیشتری را در روز ببینید. عدم داشتن برنامه زمان بندی درست، می تواند باعث شود شما ساعاتی را در زمان کاری بدون مشتری سپری کنید و این باعث خستگی و کمتر شدن درآمد شما می شود. باید این نکته را در نظر بگیرید که امکان تغییر در نظر مشتری وجود دارد، بگذارید این مسئله را با یک مثال توضیح دهیم.

      شخصی برای کاشت ناخن از شما وقت می گیرد و در زمان نوبت دهی و مشاوره کاشت بلند با فرم نوک تیز و دیزاین می خواهد. بنابراین شما تایمی ۳ ساعته برای او در نظر می گیرید. زمانی که به سالن مراجعه می کند اعلام می کند که تغییر نظر داده و کاشتی کوتاه و ساده می خواهد و شما برای انجام اینکار به نصف زمان بالا نیاز دارید. این تغییر نظر مشتری باعث می شود شما این زمان را بدون مشتری و بی هدف در سالن سپری کنید.

      برای حل این مشکل در زمان نوبت دهی به مشتری بگویید که امکان تغییر نظر و کنسل کردن وقت برایشان وجود دارد اما اینکار را تا ۲۴ ساعت قبل از زمان نوبت دهی می توانند انجام دهند تا شما بتوانید زمان بندی نوبت دهی را تغییر داده و مشتری دیگری را جایگزین کنید. در غیر اینصورت باید هزینه ای که در مشاوره اولیه بیان شده را پرداخت کنند.

      آماده سازی ابزار و مواد

      یکی از ترفندهای بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن این است که در زمان های خالی که در سالن دارید بیکار ننشینید و ابزار و مواد مورد نیاز را آماده کنید. برای مثال اگر سوهان دستی جدید تهیه کردید مانند ویدیوی زیر تیزی لبه های آن ها را بگیرید. با انجام اینکار از زخم شدن اطراف ناخن با سوهان جلوگیری می کنید که این نیز صرفه جویی در زمان انجام کار و بالا رفتن سرعت کار است.

      کی دیگر از ابزاری که با آماده سازی آن می توانید وقت زیادی را در حین انجام کار صرفه جویی کنید فرمر است. فرمر ها به دلیل فرم گردی که دارند برای ناخن های گرد به راحتی قابل استفاده اند، اما زمانی که به ناخن هایی با سر تخت می رسیم کار سخت تر می شود. زمان زیادی را باید صرف نصب فرمر کرد. بنابراین با آماده سازی تعدادی فرمر به روشی که در ویدیوی زیر نشان داده می شود می توانید در وقت صرفه جویی کنید و سرعت کار را بالا ببرید.

      در زمان خالی می توانید به شستن و ضدعفونی کردن ابزار و مرتب کردن مواد در جای خود بپردازید. با داشتن نظم در کمدها و کشوها ابزار و موادی را که نیاز دارید به راحتی و سرعت می توانید پیدا کنید و این خود باعت بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن می شود.

      میز مرتبی داشته باشید.

      در حین انجام کار میز خود را مرتب نگه دارید. داشتن میز مرتب باعث می شود که شما ذهن آرام تری داشته باشید و با سرعت بالاتری کارها را انجام دهید، مشتری ها نیز از این امر لذت می برند. برای اینکه همیشه میزتان مرتب باشد در زمان انجام کار وقتی کارتان با یک وسیله تمام شد آن را در جای خود قرار دهید. با برداشتن وسایل اضافه از روی میز ادامه کار برای شما راحت تر خواهد بود.

      یک کار را دو بار انجام ندهید.

      سعی کنید تمام مراحل کار را به ترتیب انجام دهید و یک مرحله را دو بار انجام ندهید. این کار نیز موجب بالا رفتن سرعت در کاشت ناخن می شود. با رعایت نکته قبل و جمع کردن وسایل پس از اتمام هر مرحله می توانید از تکرار آن مرحله جلوگیری کنید. تکرار مراحل باعث طولانی تر شدن زمان کار و پایین آمدن سرعت شما می شود. برای مثال با انجام صحیح سوهان کشی دیگر نیازی به انجام مجدد آن نمی باشد و ممکن است با انجام مجدد این مرحله باعث به هم ریختن فرم ناخن و تکرار مرحله موادگذاری شوید و کار در زمانی که در نظر گرفته اید تمام نشود، این امر باعث ایجاد استرس در شما می شود و ممکن است اشتباهات بیشتری را انجام دهید. بنابراین هر مرحله را یکبار و به درستی انجام دهید.

      به مراحل خیلی فکر نکنید.

      برای انجام هر مرحله نیازی به فکر کردن زیاد نیست کافی طبق آموزش و تجربه خود، کار را انجام دهید. با وقت گذاشتن زیاد و فک کردن به کار، سرعت انجام کار پایین می آید.

       


      نویسنده : nili
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 23:09
      بازدید : 280

      صفحات وب